torsdag 3. mars 2011

Film av den syke

Ja, da skal dere få se film av hvordan den syke beveger seg. Mamma kaller henne for Hitler Blondie fordi hun løper med foten rett ut til siden, og mener jeg bør lære henne Heil Hitler isteden for High Five =P Vell, vi driver nå for tiden å lærer triks hun kan gjøre med bakbeina siden frembeina ikke er helt fullstendige for tiden.



Når vi er ute må hun ha en pose over bandasjen så det ikke blir vått. Den er litt teit syns Blondie, og hun tråkker av og til på den, men må man så må man. I dag byttet vi bandasje og den nye hun fikk på er grønn med stjerner på helt nederst, mens hun har den samme gamle rosa øverst. Søteste motekrasjen det tenker jeg =D Hun er blitt mye flinkere til å slappe av inne, samtidig som hun ønsker og er litt mer aktiv. Gode gamle Blondie. Noen ganger når jeg sitter i sofaen så gir hun meg slike blikk som sier at hun skal til å hoppe opp i den. Heldigvis er jeg alltid på vakt, så jeg får stoppet henne. For det hadde nok ikke vært populært for foten hennes å gjøre.

To dager er gått. Veldig mange dager igjen =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar