fredag 15. april 2011

NKK Bergen

Forrige helg var jeg på NKK Bergen. Blondie var hjemme fordi matmors frykt for at hun skulle få kennelhoste var meget høy. Jeg syns ikke hun skulle måtte være ENDA mer inne enn det hun allerede må være.

Triana og Adriane


På lørdagen var jeg bare rundt og tittet i lag med kjæresten :) Vi knipset masse bilder og hilste på en god del folk. Det var kjempe koselig, men jeg skulle gjerne vært der litt lengre. Vi drog på en liten biltur etterpå rundt omkring i fineværet :) Deretter var det hjem for å gjøre seg klar til morgendagen, for da skulle jeg i ringen også.

Hector

På søndag skulle jeg stille Labradoren Pia til Gunhild. Hun er en meget liten og nett labrador, som vi begge to er enige i at er veldig pen slik hun er. Desverre er ikke dommerne helt enige med oss og i dag ønsket dommeren mer masse. Resten av kritikken var veldig fin. Hun fikk kommentar på dårlig pels også, men hun er i røytesessongen nå. Det endte med Good. Men vi er fornøyd med henne :)

Meg og Pia i ringen

Jeg ble kalt inn som proff handler hjelp i Cocker Spaniel ringen med Tessa som skulle i beste tispe klasse. Hun stod for Championatet, men ble takket av i dag. 

Tove og Sofie som ble 2.BTK med Cert fremst.
Meg med Tessa som vant åpen klasse bak.


Senere var det Avlsklasse og der fikk gruppen vår HP og vant over den andre Cocker gruppen og på slutten av dagen fikk vi BIS Avl =D Gratulerer til Lilly Ann! 



Etter Cockerne steppet jeg inn som handler på en Flat som het Opus. Det var ganske mange hannhunder i åpenklasse, og alle utenom 3 røk ut med gul eller blå. Opus fikk blå. Jeg fikk ikke lest kritikken hans, så jeg vet ikke hva dommeren ikke likte ved han. Bedre lykke neste gang :)

En fantastisk kjekk helg med mange koselige mennesker :) Jeg gleder meg til neste gang.
Tusen takk til alle som hadde tillit til meg som handler denne helgen!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar