lørdag 18. desember 2010

Jul og mål for 2011

Nå er det jul, så da er det på tide at jeg viser frem julekortet her i bloggen :) Jeg får vell også fortelle hvordan det gikk med målene jeg hadde for 2010 og mine nye mål for 2011. Men først! Julekort:


Målene mine for 2010 gikk rett i vasken. Jeg har vell fullført 1 og et halvt mål =P Haha. Vell, her kommer de.

2010:

Blondie

- Nuch Niks, ikke i nærheten en gang. 1KVAL på alle NKK utstillinger
- Opprykk til klasse 2 i agility og hopp agility Nope. Fått noen andre plasser med et par feil
- MH-test Tenkte tanken, men den MH'en hadde sikkert vært helt forferdelig uansett :lol:
- Trene til å debutere i klasse 1 i Lydighet Dette har vi jo gjort. Vi må bare øve på å kunne gå et helt program uten belønning. Bli i lengre tid. Og stå under marsj

Meg

- Handle flere hunder på utstillinger Nei. Har vell handlet Papillon og Tibbe som vanlig
- Lese flere hundebøkerJeg har lest en bok 
:innocent:

2011:

Blondie:

  • Nuch
  • Få napp i Agility og Hopp
  • Gå runderingskurs og sporkurs (?)
  • Fortsette å trene til LP1 debut
  • Jobbe med tillit til andre hunder
  • Jobbe med ressursforsvaret og varslingen
Meg: 

  • Handle flere hunder
  • Ta handlerkurs og figurantkurs (eventuelt andre)
  • Lese flere hundebøker
  • Kjøpe meg bil
  • Flytte ut
  • Finne ut min fremtid
God jul! Vi blogges!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar